جلوگیری از هک مودم - قسمت سوم
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید كارمن به اشتراك گزاري انواع مطالب علمي و آموزنده و جالب براي همه است
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
مطالب علمي و آموزنده و جالب
به اشتراك گزاري انواع مطالب علمي و آموزنده و جالب براي همه




 

جلوگیری از هک مودم - قسمت سوم

نمایش نام وایرلس

تا کنون با ۲ روش از جلوگیری هک مودم وایرلس آشنا شدید در این مطلب قصد داریم شما را با ساده ترین اما مهم ترین روش جهت جلوگیری از هک مودم آشنا نمائیم.

یکی از راهکارهایی که با عث جلوگیری از هک مودم وایرلس می شود مخفی نمودن اسم وایرلس می باشد . در بخش تنظیمات مودم گزینه ای با عنوان SSID مشاهده می نمائید که مخفف Service Set Identifier بوده و همان اسم یا نام قابل مشاهده وایرلس مودم می باشد . مخفی نمودن این اسم باعث می شود که نیاز باشد هرکاربر جهت اتصال علاوه بر رمز وایرلس ، اسم وایرلس را نیز به صورت کامل و همانند اسمی که در مودم تنظیم شده وارد نماید تا بتواند به مودم وایرلس خود کانکت شود.

جهت مخفی نمودن اسم وایرلس در قسمت تنظیمات وایرلس مودم خود گزینه هایی نظیر Broadcast SSID – Hide SSID – Show SSID را مشاهده می نمائید که جهت مخفی شدن می بایست در حالت های No – invisible قرار داده شود .

پس از مخفی نمودن نام وایرلس جهت اتصال در سیستم عامل های ویندوز باید طبق تصویر ذیل در بخش other network گزینه connect را انتخاب نموده سپس در بخش بعدی نام وایرلس و رمز وایرلس را وارد نمائید.ch3-1

جهت اتصال در سیستم عامل های اندروید در بخش wi-fi گزینه add wifi را مشاهده می نمائید که با وارد نمودن اسم وایرلس و رمز می توانید به وایرلس مودم خود کانکت شوید.

ch3-2.png

ch3-3

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 11 تير 1395برچسب:, :: 1:38 بعد از ظهر ::  نويسنده : ali